Як правильно закріплювати вантаж на напівпричепі

При перевезенні негабаритних вантажів і промислової техніки на низькорамному або високорамному напівпричепі виникають різні небезпечні ситуації, і щоб уникнути перевороту або зсуву вантажу на тралі використовують спеціальні кріплення вантажу.

Правила навантаження і способи кріплення вантажу

На низькорамний напівпричіп або платформу під час руху діє інерційне і гравітаційне навантаження, яке залежить від центра ваги вантажу, його маси і габаритів. При завантаженні трала не завжди ясно стандарти техніки і розрахувати вагу потрібно з урахуванням поперечного та поздовжнього інерційного ковзання.
Щоб вантаж не зміщувався на платформі його потрібно надійно закріпити. Часто для кріплення вантажу на низькорамні причепи досить використовувати ремені з петлевою або прямою завязкою. Для кріплення промислових вантажів, різної техніки, сільгосптехніки, потрібно використовувати сталеві цепи і троси. Для збереження вантажу, що перевозиться при прискоренні і гальмуванні потрібно використовувати прокладочні матеріалами, які підбираються під тип вантажу, це можуть бути дошки або бруски. Для захисту крихких елементів техніки і вантажу потрібно використовувати мішки.

Петлі і обмежувачі зміщення

Завданням складніше буде кріплення вантажу на низькорамній платформі на якій перевозять техніку, обладнання, або будь-які інші великовагові вантажі. Для перевезення колісної техніки такої як трактора або комбайни на тралі виробництва Транс-Авто-Д є колісні виїмки в платформі. Також для точного розташування негабаритного вантажу такі сімейства причепів як Classic, Jumbo, Mega, TUR комплектуються розширеннями платформи.

Для кріплення негабариту використовується:

• ланцюга зі спеціальної сталі з натяжними механізмами;
• протиковзкі матеріали для платформи;
• опори.
• розширювачі платформ;

Правильне розподілення ваги

Під час навантаження враховуються габарити і вага кожного вантажу, і для кожного негабаритного вантажу потрібен складний розрахунок розташування вантажу на платформі. Оптимальною вважається установка найбільшого ваги перед здвоєними або строєними осями. Часто при розробці плану перевезення використовуються схеми з ваговими характеристиками по висоті і довжині. Параметри кількості осей і вантажопідйомність враховуються при підборі високорамної або низькорамної платформи, коли питання стоїть про вибір трала

Місця для установки натяжних ланцюгів

Залежно від сили навантаження для кріплення ланцюгів і ременів на тралі виробництва ТАД розроблені спеціальні універсальні схеми кріплення вантажу на платформі. При перевезенні негабариту всі трали комплектуються противідкотними опорами для машини і напівпричепа. Опори утримують «трал» на нерівній місцевості або ухилі.
При перевезенні колісної техніки найважчою частиною вважається відсік двигуна. Для правильного розташування в районі задніх осей використовується задне або передне завантаження платформи. Причепи серії Classic обладнані від’єднувальним переднім гузнеком. Гідрозамки на циліндрах дозволяють фіксувати кліренс передньої частини трала в потрібному положенні, що дуже зручно при перетині нерівних ділянок дороги і проїзду під мостами, а телескопічний подовжують дозволяє правильно розташувати вантаж і безпечно перевезти його до точки вивантаження.

Безпека під час перевезення

Навіть при правильно закріпленому вантажу часто виникають небезпечні ситуації при наборі швидкості і різкому гальмуванні. Тому перед логістами стоїть завдання розробити маршрут перевезення з мінімальною кількістю крутих спусків і підйомів. На крутих поворотах вантажі з високим центром тяжіння можуть перевернути платформу. Також потрібно рівномірно рухатися по всьому маршруту, а небезпечні місця маршруту вимагають майстерності і досвіду водія, ухили і повороти потрібно проїжджати на мінімальній швидкості.

Зворотний дзвінок
Введіть свій номер телефону і незабаром наш менеджер зв'яжется з Вами