Трали з осями поворотного типу від ТАД

Трали з осями поворотного типу від ТАД

Фахівці компанії ТАД приділяють особливу увагу постійному вдосконаленню продукції, що випускається в цілому, та низькорамних напівпричепів зокрема. Це обладнання повинне відповідати найжорсткішим стандартам якості, тому посилена рама, надійна пневмосистема підвіски, ефективна гальмівна система та багато інших вузлів та агрегатів покращуються за першої можливості.

Актуальним рішенням та затребуваною новинкою в продукції заводу стали нові напівпричепи, укомплектовані поворотними осями. Це нововведення дозволило суттєво покращити керованість важкозавантаженого тралу, а також сприятливо позначилося на суттєвому збільшенні експлуатаційного ресурсу автотягача та колісних пар.

Чому поворотні осі краще звичайних статичних колісних пар

Переваги нових напівпричепів із поворотними осями досить просто зрозуміти. Якщо взяти для прикладу стандартний напівпричіп зі статичними колісними парами і навантажити його по максимуму, то при будь-якому входженні в поворот колеса будуть відчувати дуже сильні навантаження, близькі до критичних значень.

Колеса трала за інерцією здійснюють рух прямою, в той час, як автотягач вже повернув. Необхідно докласти суттєвого зусилля, щоб зрушити колеса напівпричепа з цієї прямої траєкторії, при цьому мінімальне тертя кочення колеса перетворюється на максимальне тертя ковзання покришки вправо або вліво.

Чим більша вага автопоїзда, тим більші навантаження зазнають не лише самі колеса, а й колісні осі, а також елементи конструкції тралу. Крім того, силова установка автотягача також працює на межі, що зрештою знижує ресурс двигуна. Особливо це проявляється при частих поворотах малого радіуса.

Щоб уникнути таких проблем, як передчасне зношування покришок, зношування двигуна, деформація конструкції трала, компанія ТрансАвтоД запропонувала рішення з поворотними осями, які самостійно повертають по ходу руху автотягача.

Використання тралів з поворотними осями суттєво знижує витрату палива та продовжує моторесурс силового агрегату. Колеса довше зберігають рисунок протектора, а трама рама не деформується при поворотах будь-якого радіусу.

Конструктивно нині розрізняють кілька варіацій конструкцій тралів із поворотними осями:

  • з використанням підшипників;
  • із застосуванням кермової трапеції нерозрізного типу;
  • з використанням шворнів з можливістю саморегулювання, що керуються гідравлічною системою.

Моделі напівпричепів ТАД із осями поворотного типу

Майже всі відомі зарубіжні заводи випускають низькорамні напівпричепи з поворотними осями таких типів:

  • з підрулюючими вузлами (можуть монтуватися на одній, трьох чи п’яти осях);
  • з 2-3 балками із можливістю вільного повороту;
  • із примусовим поворотом коліс усіх осей.

Компанія ТАД додатково пропонує послуги доукомплектації механізмами підрулювання, а також блоками з вузлами, що підрулюють, будь-яких існуючих моделей сучасних напівпричепів і тралів. Покупець має можливість оснастити свій трал системами керування поворотами колісних осей, які встановлюються на будь-які пари. Найчастіше замовляють монтаж колісних пар на моделі напівпричепів серійного ряду Original з 7 або 8 осями.

У результаті ви отримуєте кращу керованість трала у найскладніших експлуатаційних та погодних умовах. Гарантується надійність та безпека транспортування вантажів будь-якого типу. Можна прокладати маршрут навіть вузькими міськими вулицями та складними автомобільними розв’язками.

Це спрощує складання оптимального маршруту перевезень та мінімізує час доставки. Крім того, спрощуються і прискорюються процеси навантаження вивантаження, оскільки подача трала стає можливою в будь-яких обмежених за площею та маневруванні умовах.

Зворотний дзвінок
Введіть свій номер телефону і незабаром наш менеджер зв'яжется з Вами