Установка сучасного обладнання дозволяє забезпечити в камері постійний повітрообмін, необхідну швидкість і стабільність потоку повітря, потрібний рівень температури, виключити «мертві зони» і виконувати активну сушку. Крім того, потужне освітлення камери попереджає поява темних зон і відблисків, що також сприяє акуратності і високій якості фарбування.
Новий комплекс розміщений в безпосередній близькості від камери, в яких виконується дробеструйная обробка конструкції і попередня підготовка її поверхні до фарбування. Це забезпечує швидке і максимально раціональне виконання фарбувальних робіт.
Обладнання, що використовується, а також технологія підготовки поверхні і її фарбування, застосовувана ТАД, повністю відповідає вимогам, що пред’являються провідними виробниками лакофарбових матеріалів, використовуваних в транспортному машинобудуванні, що вже змогли оцінити технологи багатьох з них. Однак, більш важливим, є те, що якість фарбування причепів і напівпричепів ТАД буде відповідати високим очікуванням численних клієнтів компанії в Україні, які вона зможе задовольнити.
Після закінчення періоду інтенсивної експлуатації напівпричепа, будь-якої категорії, в зимовий період, йому необхідна повна діагностика, що включає перевірку функціональності гідравліки, пневматики та електрообладнання. При цьому, техобслуговування високо- і низькорамних платформ виробничої компанії Транс-Авто-Д вимагає залучення автомеханіків досить високої кваліфікації.
Сезонне обслуговування напівпричепів, крім, регламентованих ТО-1 та ТО-2:
При виконанні роботи, треба врахувати наявність на тралі великої кількості імпортних комплектуючих, неправильна профілактика може призвести до виходу із ладу дорогих вузлів причіпу.
Далеко не завжди наявне обладнання та кваліфікація фахівців підприємства, що експлуатує напівпричепи, може забезпечити їх ефективне техобслуговування. В цьому випадку, завжди можна скористатися послугами, що надаються в Україні виробничою компанією ТАД, фахівці якої добре знайомі з конструкцій низько- і високорамних тралів власного виробництва, а також мають постійний доступ до необхідних запасних частин. Крім того, сервіс-інженери підприємства проходять регулярне навчання на підприємствах, що випускають імпортні комплектуючі і виконують всі роботи по їх технологічними картами, що завжди забезпечує високий результат обслуговування техніки.
Які основні фактори, на які варто звернути увагу, вибираючи напівпричіп для потреб свого бізнесу? Насправді питання досить важливе і актуальне для сотень і тисяч власників підприємств, автопарків та виробництв.
Що важливіше: гранична вантажопідйомність або обмеження на застосування в складних умовах? Можна не сумніватися в важливості такого параметра, як надійність рамної платформи, а також підвищена функціональність і універсальність
Крім того, якщо ви збираєтеся активно експлуатувати низькорамні напівпричепи, варто приділяти пильну увагу таким параметрам, як, наприклад, загальна кількість осей і мінімальна (максимальна) висота навантаження).
Що впливає на довговічність і максимальну безпеку експлуатації напівпричепів? Перш за все, міцність, надійність, довговічність сталевих елементів. Рама і її компоненти повинні володіти максимальним запасом стійкості до впливу будь-яких зовнішніх факторів.
Для з’єднання деталей використовується як болтові з’єднання, так і зварювання. Від якості зварювання також багато що залежить – найкраще, коли процедура проводиться в аргоновому середовищі.
Ми прекрасно розуміємо, що яким би важким не був вантаж, що перевозиться, ситуація ускладняється ще й вагою самої платформи напівпричепа. У них виробник застосовує особливі надміцні сталі, а також з високою точністю розраховує максимально допустиме навантаження на кожну з основних осей, кількість яких може становити від 3 до 10. Це дозволяє досягати граничного показника вантажопідйомності при досить малій власній вазі платформи.
Не можна не згадати і про підвіску, вибір якої критично важливий. Ще кілька років тому вважалося, що для максимально складних дорожніх умов при суворих погодних умовах найкраще використовувати механічний тип підвіски.
У той же час з кожного правила бувають винятки: власний досвід показує, що пневматична підвіска не гірше, а в багатьох ситуаціях краще справляється з подібними негараздами. Керувати напівпричепом з такою підвіскою набагато простіше і комфортніше, особливо, якщо ми говоримо про платформи, з високим кліренсом і ті які використовуються на бездоріжжі.
Вибираючи тип напівпричепа, ми, в першу чергу, орієнтуємося на різновиди вантажів, які збираємося перевозити, а також на стан дорожнього покриття в зоні роботи. Важливими стають і кліматичні особливості місцевості. Як правило, для сільських і асфальтованих ділянок клієнти вибирають універсальний напівпричіп.
Коли треба транспортувати великогабаритні вантажі, варто використовувати напівпричіп-низькорамник. У нього максимально занижений центр ваги, що дозволяє уникнути перекидання і інших проблем при перевезенні негабаритних вантажів (бурильних установок, сталевих конструкцій, дорожньої і будівельної техніки).
Важливо пам’ятати, що напівпричепи з низькою рамою можуть використовуватися виключно на асфальтованому або бетонному покритті. Польові дороги і розмиті дощем грунтові траси просто не для них. Для ускладнених дорожніх умов можна використовувати трал з високою рамою підвищеної «всюдихідності». На додаток до збільшеному кліренсу ви отримуєте посилені гальма і колеса високої прохідності.
Якщо ви займаєтеся сільським господарством, промисловістю, будівництвом, якщо керуєте великим транспортним парком, питання вибору «правильного» напівпричепа надзвичайно важливі. Як правило, якісна продукція зарубіжних заводів обходиться вкрай дорого, при цьому говорити про нормальну адаптації техніки до вітчизняних доріг в більшості випадків не доводиться.
Вибираючи напівпричепи Транс-Авто-Д, ви отримуєте найкраще співвідношення вартості і технічних характеристик. При цьому така техніка спеціально створюється з урахуванням наших дорожніх, кліматичних і погодних реалій.
Замовте доступні напівпричепи у надійного постачальника – ви отримаєте універсальний транспортний засіб, який повністю адаптовано до українських реалій.