Ремонт ходової частини напівпричепів

Ремонт ходової частини напівпричепів

Напівпричепи, низькорамні трали та платформи, які призначені для транспортування великогабаритних та великовагових вантажів, повинні відповідати досить жорстким стандартам і вимогам. Ключовий фактор – міцність рами і оснащення напівпричепів всіляким функціональним обладнанням.
Конструкція будь-якого напівпричепа відрізняється досить високою складністю. Окремі механізми приводяться в дію за рахунок роботи стисненого повітря. Ці агрегати входять в систему пневматики, обслуговування якої повинні виконувати виключно кваліфіковані фахівці.

Що входить до складу стандартної пневматичної системи

Компанія Транс-Авто-Д – відомий виробник низькорамних тралів та напівпричепів використовує для оснащення техніки пневмосистеми від відомого європейського заводу WABCО. Пневмосистема включає в себе компресорну установку, яка поставляє стиснене повітря в підготовчу систему для очищення суміші від всіляких забруднень і вологи.
Стиснене повітря необхідне для роботи таких вузлів і механізмів напівпричепа, як:

  • пневматична підвіска (управління здійснюється модулем ECAS);
  • безпечні асистенти в складі яких моноблоки ABS і модулятори EBS;
  • компоненти гальмівної пневматичної системи (пневмокран, повітряні розподільники, клапана і так далі);
  • колісні гальмівні супорти.

Пневматичні вузли і механізми, як і будь-яке інше обладнання вимагає регулярного обслуговування і ремонту. Поломки є наслідком природного зносу вузлів і деталей, які працюють при високих показниках тиску і в умовах інтенсивних навантажень.

Технічне обслуговування

Що включає в себе техобслуговування і які профілактичні роботи необхідно проводити з напівпричепами? Виходячи з нормативних правил, стандартів і вимог технічного регламенту, механіки будь-якого автотранспортного підприємства зобов’язані виконувати наступні планові процедури:

  • перевірка воздухомагістралей на герметичність;
  • якість з’єднань трубопроводів;
  • виміри робочих тисків в пневмосистемі;
  • перевірка на наявність в стислому повітрі сторонніх забруднень, води або масла;
  • тестування компресора;
  • перевірка клапанів і пневматичних циліндрів.

Як мінімум один раз на рік необхідна заміна картриджа осушувача. Кожен водій перед виїздом на маршрут зобов’язаний перевірити роботу пневмосистеми – зокрема, роботу гальм.

Ознаки, що вказують на несправності пневмосистеми

Для досвідченого водія не існує складності у визначенні проблем з роботою пневматики. Несправність може бути пов’язана з провалами педалі гальма, протічками масла з трубопроводів і компресора. Характерний свист повітря з пошкоджених магістралей також говорить про порушення працездатності і функціональності системи пневматики.
Ремонт ходової частини може включати в себе обслуговування або повну заміну таких елементів, як:

  • електронний модуль ECAS;
  • гальмівні супорти цілком або окремими вузлами;
  • воздухомагістралі;
  • ресивери, пневмоклапани, пневмокран і вентилі;
  • електрична проводка;
  • балони зі стисненим повітрям;
  • моноблоки ABS;
  • модулятори EBS;
  • гальмівні камери;
  • енергетичні акумулятори.

Якісний і професійний ремонт пневмосистеми, який виконується фахівцями компанії ТАД, це гарантія безпеки руху та довгострокової експлуатації вашого транспортного засобу навіть при максимальному завантаженні напівпричепа або трала.

Зворотний дзвінок
Введіть свій номер телефону і незабаром наш менеджер зв'яжется з Вами