Якщо напівпричіп перевозить близько 60-70 тонн вантажу, то кожна пара коліс повинна витримувати близько 10 тонн.
При цьому важливо розуміти, що в момент заїзду на трал важкої самохідної техніки навантаження на окремі осі зростає до 20-30 тонн.
Послуги з перевезення вантажів часто здійснюється в складних дорожніх умовах, тому нерідкі такі проблеми, як розриви осей, тріщини в сталевому підставі, зірвані нарізні сполучення, деформації конструкційних елементів.
Ось може втратити свою ідеальну геометрію, що може привести до:
Для обслуговування і ремонту сьогодні використовуються найсучасніші методики. Фахівці повинні виконати візуальний огляд конструкції на предмет видимих пошкоджень і несправностей, після чого виконати повну діагностику і тестування на спеціальних стендах.
Колісні пари повністю розбираються і заново збираються з заміною зношених або пошкоджених елементів, виробляється електрозварювання, виконуються токарні роботи.
Необхідно враховувати місце дефекту і характер пошкоджень, після чого виконуються такі процедури капітального ремонту осей, як:
Всі зварювальні роботи проводяться з наступним контролем якості шва за допомогою ультразвукового дефектоскопа. Фінальна центрування осей виробляється на спеціальних стендах для регулювання і тестування.
Зверніть увагу, що при капітальному ремонті осей дуже часто необхідно проводити і обслуговування найближчих до них вузлів і механізмів: заміни та ремонту можуть зажадати гальмівні барабани, кермові важелі, амортизаторні стійки і так далі.
Сервісний центр компанії «ТАД» виконує планове технічне обслуговування та капітальний ремонт осей напівпричепів, тралів та причепів всіх відомих виробників. Ми працюємо з такими брендами, як SAF-HOLLAND і BPW (Germany), SMB і GIGANT (France, Germany), ROR (USA).
Замовляючи капітальний ремонт в нашій компанії, ви можете розраховувати на такі бонуси, як:
Ми економимо ваш час і гроші, пропонуючи послуги європейської якості за доступними цінами.