Ремонт і обслуговування осей тралів

Осі напівпричепів, причепів і тралів, які використовуються для транспортування досить великовагових і великогабаритних вантажів, є найуразливішими елементами конструкції.

Якщо напівпричіп перевозить близько 60-70 тонн вантажу, то кожна пара коліс повинна витримувати близько 10 тонн.

При цьому важливо розуміти, що в момент заїзду на трал важкої самохідної техніки навантаження на окремі осі зростає до 20-30 тонн.

Послуги з перевезення вантажів часто здійснюється в складних дорожніх умовах, тому нерідкі такі проблеми, як розриви осей, тріщини в сталевому підставі, зірвані нарізні сполучення, деформації конструкційних елементів.

Ось може втратити свою ідеальну геометрію, що може привести до:

  • втрати стійкості на трасі;
  • виляння напівпричепа;
  • зривання до рівної траєкторії;
  • стороннім стукам і скреготу при поворотах і нерівностях;
  • втрати курсової поздовжньої остійності.

Для обслуговування і ремонту сьогодні використовуються найсучасніші методики. Фахівці повинні виконати візуальний огляд конструкції на предмет видимих пошкоджень і несправностей, після чого виконати повну діагностику і тестування на спеціальних стендах.
Колісні пари повністю розбираються і заново збираються з заміною зношених або пошкоджених елементів, виробляється електрозварювання, виконуються токарні роботи.

Після всіх процедур виконується зворотна зборка і тестування в робочих режимах.

Необхідно враховувати місце дефекту і характер пошкоджень, після чого виконуються такі процедури капітального ремонту осей, як:

  • реставрація місць посадки підшипників і інших вузлів маточини;
  • усунення тріщин, сколів, розломів металу за допомогою зварювальних робіт;
  • відновлення кронштейнів та місць їх кріплення;
  • реставрація підшипникових шийок;
  • виробництво і установка нових цапф;
  • реставрація ступичного механізму;
  • відновлення або заміна шайб і ресор;
  • відновлення шкворневих елементів;
  • обслуговування балок і так далі.

Всі зварювальні роботи проводяться з наступним контролем якості шва за допомогою ультразвукового дефектоскопа. Фінальна центрування осей виробляється на спеціальних стендах для регулювання і тестування.

Зверніть увагу, що при капітальному ремонті осей дуже часто необхідно проводити і обслуговування найближчих до них вузлів і механізмів: заміни та ремонту можуть зажадати гальмівні барабани, кермові важелі, амортизаторні стійки і так далі.

Чому ваш вибір – компанія Транс-Авто-Д

Сервісний центр компанії «ТАД» виконує планове технічне обслуговування та капітальний ремонт осей напівпричепів, тралів та причепів всіх відомих виробників. Ми працюємо з такими брендами, як SAF-HOLLAND і BPW (Germany), SMB і GIGANT (France, Germany), ROR (USA).

Замовляючи капітальний ремонт в нашій компанії, ви можете розраховувати на такі бонуси, як:

  • повне забезпечення всіма необхідними оригінальними запчастинами та комплектуючими;
  • робота за технологічними картами виробника;
  • використання найсучаснішого і ефективного обладнання;
  • тестування і діагностика на високотехнологічних стендах.

Ми економимо ваш час і гроші, пропонуючи послуги європейської якості за доступними цінами.

Зворотний дзвінок
Введіть свій номер телефону і незабаром наш менеджер зв'яжется з Вами