При перевезеннях і переміщеннях негабаритних, великовагових і нестандартних вантажів використовуються різні типи транспортних засобів і платформ.
Це цілком нормально, так як кожен вантаж має свої особливості і характеристики, починаючи від ваги і довжини і закінчуючи можливістю самостійного навантаження на платформу своїм ходом.
Існуючі різновиди вантажних платформ здатні задовольнити запити і потреби будь-якого замовника, тому в автопарку відомої компанії ТрансАвтоД, що займається негабаритним перевезеннями, ви завжди підберете для свого вантажу підходящий варіант.
Одним з таких транспортних засобів є розсувний трал – напівпричіп, який володіє можливістю «самоподовження». При необхідності ви завжди можете збільшити довжину платформи з 20 до 56 метрів!
Як і у випадку з іншими транспортними засобами, цей тип причепа підходить для певних використань і вантажів:
Занадто довгий для інших типів платформ вантаж можна зручно завантажити і транспортувати за допомогою подібного висувного телескопічного причепа, що буксирується тягачем.
Висувна конфігурація причепа має особливу конструкцію, яка була розроблена і адаптована для безпечного транспортування наддовгих вантажів по проїжджій частині. Розсувний трал дозволяє ефективно приймати вантажі, довжина яких може бути справжньою проблемою для інших платформ.
Механізм причепа цього типу може включати в себе як переднє, так і заднє шасі, розташовані в телескопічному з’єднанні, де кожне шасі може підтримуватися за допомогою окремих коліс і осей в зборі. Вони можуть бути нахилені в паралельному з’єднанні в стислому стані механізму.
Основними компонентами причепа є, серед інших, силовий агрегат, гусак, колеса, опорний пристрій, електрична система рами, гідравлічна підвіска, гальмівна система, сходи і гідравлічна система. Всі ці елементи життєво важливі для нормальної працездатності і функціональної роботи подовжених причепів.
Звертаємо увагу, що існує два основних типи телескопічних тралів:
Поздовжньо-розсувні причепи є найбільш затребуваними, використовуючись для перевезення дуже довгих вантажів, таких як цистерни, лопасті вітряних електростанцій і так далі.
Щоб прийняти ці вантажі, причіп подовжується в повздовжньому напрямі. Коли він не несе ніякого навантаження, його необхідно відрегулювати до самої короткої довжини. Однак його застосування і використання повинні грунтуватися на встановлених місцевих законах і правилах безпеки водіння.
Традиційна телескопічна конфігурація причепа має фіксовану раму і додаткову раму, яка може бути з’єднана з фіксованою. Друга рама забезпечує ковзний контакт з нерухомою рамою для забезпечення бажаного повздовжнього подовження.
Це означає, що вільна рама може переміщатися відносно нерухомої рами з метою подовження або укорочення причепа. Рухома рама зазвичай знаходиться в задній частині тягача. Цей вільно рухающийся причіп складається з набору коліс і осей, міцно прикріплених до нього. Кріплення вантажу жорстко здійснюється до нерухомої рами.