Купити напівпричіп (трал) для перевезень до 40 тонн

Купити напівпричіп (трал) для перевезень до 40 тонн

Платформи вантажні вантажопідйомністю в 40 тонн відносяться до тралами середнього класу. Ця категорія обладнання може використовуватися для транспортування негабаритних великовагових вантажів, до яких відносяться:

    • дорожня спецтехніка;
    • будівельна техніка;
    • агропромислова техніка;
    • легкові та вантажні автомобілі;
    • промислове обладнання і верстати;
    • металопрокат;
    • стовпи;
    • ліс і пиломатеріали;
    • труби;
    • рейки і так далі.

Особливості та технічні параметри тралів до 40 тонн

Напівпричепи даної серії мають вантажопідйомність від 35 до 45 тонн, оснащуються трьома колісними осями і системою пневмопідвіски. Власна вага платформи залежить від моделі, наявності модифікацій, а також змонтованого за бажанням замовника додаткового оснащення. Маса трала знаходиться в межах 8-14 тонн.

Щоб спростити і полегшити заїзд самохідної техніки на трал застосовуються всілякі аппарели і трапи з можливістю ручного або автоматичного встановлення. Кут заїзду варіюється в межах 13-20 °.

Платформи вантажопідйомністю 40 тонн можна підібрати і купити в декількох основних категоріях:

  • TUR – лінійка тралів базовій конфігурації з мінімальним оснащенням.
  • Jumbo – платформи з можливістю збільшення довжини трала до 19 метрів.
  • Classic – напівпричепи з можливістю фронтального заїзду самохідної спецтехніки.
  • Mega – спеціальні трали для перевезення вантажів мірної і немірної довжини (металевий прокат, стовпи, рейки, ліс-кругляк, дошки).

При необхідності будь-які платформи виробництва TAD можуть бути укомплектовані будь-яким додатковим устаткуванням та обладнанням, що дозволить вирішити конкретні завдання, поставлені перед замовником

Купити напівпричіп (трал) для перевезень до 30 тонн

Купити напівпричіп (трал) для перевезень до 30 тонн

Платформи для перевезення вантажів вагою до 30 тонн виробництва компанії ТрансАвтоД можна віднести до серії легких тралів. Подібне обладнання має постійний попит серед клієнтів компанії, завдяки хорошому поєднанню доступної ціни, надійності і низьких експлуатаційних витрат на обслуговування.
Трали такого типу можуть застосовуватися для транспортування самого широкого асортименту вантажів, серед яких:

  • дорожня і будівельна техніка;
  • промислове устаткування й верстати;
  • металопрокат і так далі.

Особливості та технічні параметри тралів до 30 тонн

Напівпричепи мають максимальну вантажопідйомність до 35 тонн і оснащуються двома або трьома колісними осями. Власна вага залежить від моделі та модифікації, перебуваючи в межах 7-15 тонн. Трали цього типу оснащені системою пневматики від Wabco, яка дозволяє регулювати висоту напівпричепа при необхідності.
Ручні і автоматичні аппарелі і трапи поставляються опціонально і використовуються для заїзду самохідної спецтехніки на поверхню платформи. Кут заїзду в межах від 15 ° до 18 °.
Платформи 30 тонн від компанії TAD представлені в наступних категоріях:

  • TUR — найдоступніший варіант базового трала, який можна використовувати для транспортування практично будь-яких вантажів.
  • Classic — трали з низькою платформою, що дозволяють перевозити вантажі нестандартної висоти.
  • Trailer — напівпричепи з низькою рамою, які можна використовувати в разі відсутності у замовника тягачів.

Ми пропонуємо широкий асортимент напівпричепів вантажопідйомністю 30 тонн, який може задовольнити будь-які запити клієнтів. Індивідуально підбираємо будь-яке необхідне додаткове оснащення і комплектацію з урахуванням побажань замовника і особливостей майбутнього використання тралів.

Ремонт ходової частини напівпричепів

Ремонт ходової частини напівпричепів

Напівпричепи, низькорамні трали та платформи, які призначені для транспортування великогабаритних та великовагових вантажів, повинні відповідати досить жорстким стандартам і вимогам. Ключовий фактор – міцність рами і оснащення напівпричепів всіляким функціональним обладнанням.
Конструкція будь-якого напівпричепа відрізняється досить високою складністю. Окремі механізми приводяться в дію за рахунок роботи стисненого повітря. Ці агрегати входять в систему пневматики, обслуговування якої повинні виконувати виключно кваліфіковані фахівці.

Що входить до складу стандартної пневматичної системи

Компанія Транс-Авто-Д – відомий виробник низькорамних тралів та напівпричепів використовує для оснащення техніки пневмосистеми від відомого європейського заводу WABCО. Пневмосистема включає в себе компресорну установку, яка поставляє стиснене повітря в підготовчу систему для очищення суміші від всіляких забруднень і вологи.
Стиснене повітря необхідне для роботи таких вузлів і механізмів напівпричепа, як:

  • пневматична підвіска (управління здійснюється модулем ECAS);
  • безпечні асистенти в складі яких моноблоки ABS і модулятори EBS;
  • компоненти гальмівної пневматичної системи (пневмокран, повітряні розподільники, клапана і так далі);
  • колісні гальмівні супорти.

Пневматичні вузли і механізми, як і будь-яке інше обладнання вимагає регулярного обслуговування і ремонту. Поломки є наслідком природного зносу вузлів і деталей, які працюють при високих показниках тиску і в умовах інтенсивних навантажень.

Технічне обслуговування

Що включає в себе техобслуговування і які профілактичні роботи необхідно проводити з напівпричепами? Виходячи з нормативних правил, стандартів і вимог технічного регламенту, механіки будь-якого автотранспортного підприємства зобов’язані виконувати наступні планові процедури:

  • перевірка воздухомагістралей на герметичність;
  • якість з’єднань трубопроводів;
  • виміри робочих тисків в пневмосистемі;
  • перевірка на наявність в стислому повітрі сторонніх забруднень, води або масла;
  • тестування компресора;
  • перевірка клапанів і пневматичних циліндрів.

Як мінімум один раз на рік необхідна заміна картриджа осушувача. Кожен водій перед виїздом на маршрут зобов’язаний перевірити роботу пневмосистеми – зокрема, роботу гальм.

Ознаки, що вказують на несправності пневмосистеми

Для досвідченого водія не існує складності у визначенні проблем з роботою пневматики. Несправність може бути пов’язана з провалами педалі гальма, протічками масла з трубопроводів і компресора. Характерний свист повітря з пошкоджених магістралей також говорить про порушення працездатності і функціональності системи пневматики.
Ремонт ходової частини може включати в себе обслуговування або повну заміну таких елементів, як:

  • електронний модуль ECAS;
  • гальмівні супорти цілком або окремими вузлами;
  • воздухомагістралі;
  • ресивери, пневмоклапани, пневмокран і вентилі;
  • електрична проводка;
  • балони зі стисненим повітрям;
  • моноблоки ABS;
  • модулятори EBS;
  • гальмівні камери;
  • енергетичні акумулятори.

Якісний і професійний ремонт пневмосистеми, який виконується фахівцями компанії ТАД, це гарантія безпеки руху та довгострокової експлуатації вашого транспортного засобу навіть при максимальному завантаженні напівпричепа або трала.

Зворотний дзвінок
Введіть свій номер телефону і незабаром наш менеджер зв'яжется з Вами