Сучасні моделі напівпричепів є досить ефективною технікою, здатної забезпечити безпроблемну транспортування найважчих і найбільш складних вантажів. Вона вирізняється високою надійністю і досить тривалим терміном експлуатації, найскладніших умовах експлуатації. Правда, експлуатація будь-якої техніки завжди супроводжується поломками, що може привести до чималих фінансових витрат. Не є винятком і напівпричепи, простий яких тягне за собою не менші витрати, ніж їх капітальний ремонт. Ну, а якщо поломка трапилася в дорозі, то це може бути небезпечним і для всіх учасників дорожнього руху.
Попередити такий розвиток подій може своєчасна діагностика напівпричепів.
В Україні, послуги з кваліфікованої діагностики напівпричепів надає компанія Транс-Авто Д, яка займається обслуговуванням техніки, як власного виробництва, так і інших зарубіжних і вітчизняних брендів.
Сертифіковані спеціалісти компанії ТАД виконують в Україні всі види діагностики, включаючи тестування:
Використання передових технологій, включаючи комп’ютерну діагностику і оригінальні тестери, дозволяє інженерам ТАД виявляти найменші несправності в тестованих системах, здатні спричинити за собою великі неприємності. Саме виявлення проблем на ранній стадії дозволяє вчасно вжити заходів і уникнути досить витратного капітального ремонту.
Виконувати повну діагностику техніки рекомендується в рамках регулярно проводиться ТО, що буде сприяти безперебійній експлуатації напівпричепа. Крім того, перевіряти трал варто і при виявленні будь-яких проблем в його роботі, оскільки експлуатація несправного напівпричепа категорично заборонена.
Діагностика і ремонт техніки виконується в компанії Транс-Авто Д висококваліфікованими, досвідченими майстрами і інженерами, регулярно проходять навчання, що дозволяє освоїти найсучасніші системи і опції. Це забезпечує точність діагностики і гарантує високий результат усунення проблем.
Не варто відкладати проведення планового ТО напівпричепа. При цьому, не можна забувати зробити позначку в сервісній книжці, про його проходження.
Якщо напівпричіп перевозить близько 60-70 тонн вантажу, то кожна пара коліс повинна витримувати близько 10 тонн.
При цьому важливо розуміти, що в момент заїзду на трал важкої самохідної техніки навантаження на окремі осі зростає до 20-30 тонн.
Послуги з перевезення вантажів часто здійснюється в складних дорожніх умовах, тому нерідкі такі проблеми, як розриви осей, тріщини в сталевому підставі, зірвані нарізні сполучення, деформації конструкційних елементів.
Ось може втратити свою ідеальну геометрію, що може привести до:
Для обслуговування і ремонту сьогодні використовуються найсучасніші методики. Фахівці повинні виконати візуальний огляд конструкції на предмет видимих пошкоджень і несправностей, після чого виконати повну діагностику і тестування на спеціальних стендах.
Колісні пари повністю розбираються і заново збираються з заміною зношених або пошкоджених елементів, виробляється електрозварювання, виконуються токарні роботи.
Необхідно враховувати місце дефекту і характер пошкоджень, після чого виконуються такі процедури капітального ремонту осей, як:
Всі зварювальні роботи проводяться з наступним контролем якості шва за допомогою ультразвукового дефектоскопа. Фінальна центрування осей виробляється на спеціальних стендах для регулювання і тестування.
Зверніть увагу, що при капітальному ремонті осей дуже часто необхідно проводити і обслуговування найближчих до них вузлів і механізмів: заміни та ремонту можуть зажадати гальмівні барабани, кермові важелі, амортизаторні стійки і так далі.
Сервісний центр компанії «ТАД» виконує планове технічне обслуговування та капітальний ремонт осей напівпричепів, тралів та причепів всіх відомих виробників. Ми працюємо з такими брендами, як SAF-HOLLAND і BPW (Germany), SMB і GIGANT (France, Germany), ROR (USA).
Замовляючи капітальний ремонт в нашій компанії, ви можете розраховувати на такі бонуси, як:
Ми економимо ваш час і гроші, пропонуючи послуги європейської якості за доступними цінами.
Головними складовими, які повинні в належному ступені забезпечувати надійність при експлуатації, необхідну вантажопідйомність, простоту управління різноманітними вантажними тралами, причепами та напівпричепами, є якісне рамне підставу і ефективна система підвісок і осей.
При цьому сама система підвіски включає в себе не тільки осі, але і ресорні елементи, кермові важелі та інші елементи, які дуже часто виходять з ладу в наших складних умовах експлуатації.
Всі існуючі типи автоподвесок умовно ділять на дві великі категорії:
Говорячи про залежному типі, мають на увазі, що колеса кожної суцільний окремої осі зафіксовані в жорсткій зв’язці. При цьому крутний момент передається від двигуна за допомогою моста на всі колеса одночасно. Головний мінус такої системи – реакція на проблеми (ями, вибоїни) дорожнього покриття відразу двох коліс, а не одного.
Автомобіль з такого типу підвіскою досить складний в управлінні, потрібно відмінна реакція водія на найменші зміни в русі транспорту по нерівностях. Нерівності дороги повинні компенсувати в таких ситуаціях демпфери або ресори. При цьому в залежності від виду підвіски можуть застосовуватися:
Будь-яка залежна підвіска характеризується поганою підресореним всього кузова, сильною тряскою на нерівностях дороги, заметами при поворотах, складної керованістю авто.
Дані варіанти підвіски більш варіативні по своєму виконанню. Приводом для окремих коліс є піввісь, яка взаємодіє з шасі за допомогою досить складної системи важелів поздовжнього і поперечного типів. Незалежність підвіски виражається в тому, що кожне колесо реагує на нерівності дороги (вибоїни, ями) індивідуально, при цьому загальна кінематика процесу руху більш проста і передбачувана.
За десятки років були винайдені, протестовані і випущені сотні варіацій підвісок незалежного типу.
Перераховувати їх все не має сенсу, адже найбільш часто використовуються в сучасному автомобілебудуванні всього кілька варіантів:
Досить довго основним типом підвіски для даного різновиду транспортних засобів була залежна підвіска на ресорах. Згодом завдання, що стоять перед перевізниками ускладнювалися, габарити і вага вантажу збільшувалися. Це зажадало пошуку нових більш ефективних і надійних в управлінні систем. Сьогодні залежна підвіска на ресорах в тралах якщо і зустрічається, то досить рідко.
Основними типами підвіски в наш час є:
Як показує практика, найбільш поширеними стали підвіски з використанням пневматики. Напівпричепи з високою рамою типу Off-road найчастіше комплектуються підвіскою рессорно-балансирного типу. Також тут може використовуватися особливі посилені пневматичні системи підвіски.
Однією з очікуваних новинок стали підвіски гідравлічного типу, якими оснащуються напівпричепи всіх лінійок. Гідравлічною системою керує «розумна електроніка», яка зводить до мінімуму вплив на параметри руху дорожнього рельєфу.
Вона постійно відстежує всі особливості покриття, при необхідності збільшуючи кути повороту осей і варіюючи кліренс (дорожній просвіт). З такою системою досить просто проходити навіть найкрутіші повороти.
Одним з важливих моментів при випробуванні міцності рами і осей стає навантаження важкого вантажу – самохідної техніки. Тут критичним моментом є стійкість до навантажень в десятки тонн заднього візка трала, яка відчуває максимальні впливу.
Саме з цієї причини трали для перевезення самохідної техніки додатково посилюються в задній частині. Крім того, підбираються відповідні трапи для заїзду, які можуть відрізнятися вантажопідйомністю, матеріалом, типом виконання.
Існуючі норми і стандарти для важкої техніки, вантажних багатовісних автомобілів, напівпричепів, тралів включають в себе жорсткі вимоги до граничних навантажень на вісь. Конструкція сучасних напівпричепів включає в себе спеціальні манометрические датчики, які дозволяють уникнути досить солідних штрафів за перевищення допустимих навантажень на дорожнє полотно.