Окремі категорії сільськогосподарської техніки, будівельних машин, дорожньо-будівельних кранів, котків, асфальтоукладальників недоцільно переміщати до місця виконання робіт своїм ходом. Це займає максимум часу і в більшості своїй призводить до руйнування асфальто-бетонного покриття дорожнього полотна.
Крім того, така техніка відрізняється дуже габаритними розмірами і малим ходом, що може стати причиною серйозних заторів на дорогах загального користування. Кращим способом перемістити подібну техніку з точки А в точку Б є використання спеціальних низькорамних тралів та причепів.
Будь-яка самохідна спеціальна техніка відрізняється як серйозними габаритами і вагою, так і завищеними центром тяжіння. Це може стати проблемою при транспортуванні на спусках, підйомах і входженнях в круті повороти.
Для максимальної безпеки при транспортуванні подібних вантажів будь-який сучасний Низькорамний трал повинен мати такі особливості:
Для транспортування важкої спецтехніки компанія TAD пропонує відмінно зарекомендували себе напівпричепи і трали таких серій, як Classic, Jumbo, Mega і Trailer. Кожна з пропонованих вашій увазі моделей може комплектуватися різною оснащенням, в залежності від особливостей використання.
Низькорамні напівпричепи і трали є незамінними при переміщеннях спецтехніки на будь-які відстані. Гусеничні машини, асфальтоукладальники, дорожні катки, комбайни, екскаватори – ця та інша техніка пересуваються на невеликих швидкостях, тому час в даному випадку стає вирішальним фактором.
Не варто забувати і про моторесурс, який витрачається даремно при самостійному переміщенні спецтехніки на довгі відстані. Саме тому важкі низькорамні трали стали справжнім виходом зі складних ситуацій. Сьогодні вони успішно застосовуються для транспортування:
Для безпечної і надійної транспортування трали виконуються низькорамними з низьким центром ваги. Максимальна вантажопідйомність залежить від моделі та серії трала – зазвичай вона складає близько 60 тонн. Залежно від розмірів і ваги спецтехніки, на один трал можна загнати до 3 одиниць самохідного устаткування.
Напівпричепи та низькорамні трали від компанії виробника TAD користуються стійко високим попитом серед вітчизняних і зарубіжних замовників. Якщо ви шукаєте кращі по надійності і довговічності напівпричепи, продукція TAD стане відмінним вибором. Пропоновані напівпричепи і трали оснащуються необхідною кількістю осей (до 10), що дозволяє безпечно перевозити близько 120 тонн корисного вантажу. Компанія є клієнтоорієнтованої, особлива увага приділяється якості і функціональності готової продукції. Крім того, компанія TAD є сертифікованим міжнародним перевізником вантажів будь-якої складності, в тому числі – негабаритний спецтехніки. Величезний досвід і десятки років на ринку дозволяють пропонувати виключно затребувану техніку для найжорсткіших і інтенсивних умов експлуатації. Модельний ряд продукції включає ефективні і практичні зразки для експлуатації в вітчизняних умовах, а також відповідають найжорсткішим нормам і вимогам трали для міжнародних перевезень. Для кожного регіону і умов застосування завжди знайдеться оптимальний варіант напівпричепа або низькорамного трала. Вся продукція виготовляється з високоякісної сировини з використанням сучасних складальних ліній. Міцні стали, антикорозійна обробка, посилені зварювальні шви гарантують надійність і довговічність пропонованої вашій увазі техніки. Кожен етап виробництва контролюється, готова продукція проходить тестування в лабораторіях і в «польових» умовах. Це дозволяє пропонувати клієнтам гарантію в 36 місяців на всі напівпричепи і трали від компанії TAD.
Які основні фактори, на які варто звернути увагу, вибираючи напівпричіп для потреб свого бізнесу? Насправді питання досить важливе і актуальне для сотень і тисяч власників підприємств, автопарків та виробництв.
Що важливіше: гранична вантажопідйомність або обмеження на застосування в складних умовах? Можна не сумніватися важливість такого параметра, як надійність рамної платформи, наприклад, а також підвищена функціональність і універсальність.
Крім того, якщо ви збираєтеся активно експлуатувати низькорамні напівпричепи, варто приділяти пильну увагу таким параметрам, як, наприклад, загальна кількість осей і мінімальна (максимальна) висота навантаження).
Що впливає на довговічність і максимальну безпеку експлуатації напівпричепів? Перш за все, міцність, надійність, довговічність сталевих елементів. Рама і її компоненти повинні володіти максимальним запасом стійкості до впливу будь-яких зовнішніх факторів.
Для з’єднання деталей використовується як болтові з’єднання, так і зварювання. Від якості зварювання також багато що залежить – найкраще, коли процедура проводиться в аргоновому середовищі.
Ми прекрасно розуміємо, що яким би важким ні вантаж, що перевозиться, ситуація ускладнюється ще й вагою самої платформи напівпричепа. У них виробник застосовує особливі надміцні сталі, а також з високою точністю розраховує максимально допустиме навантаження на кожну з основних осей, кількість яких може становити від 3 до 9. Це дозволяє досягати граничного показника вантажопідйомності при досить малому власній вазі платформи.
Не можна не згадати і про підвіску, вибір якої критично важливий. Ще кілька років тому вважалося, що для максимально складних дорожніх умов при суворих погодних умовах найкраще використовувати механічний тип підвіски.
У той же час з кожного правила бувають винятки: власний досвід показує, що пневматична підвіска не гірше, а в багатьох ситуаціях і краще справляється з подібними негараздами. Управляти напівпричепом з такою підвіскою набагато простіше і комфортніше, особливо, якщо ми говоримо про платформах, що володіють високим кліренсом і використовуються на бездоріжжі.
Вибираючи тип напівпричепа, ми, в першу чергу, орієнтуємося на різновиди вантажів, які збираємося перевозити, а також на стан дорожнього покриття в зоні роботи. Важливими стають і кліматичні особливості місцевості. Як правило, для сільських і асфальтованих ділянок клієнти вибирають універсальний напівпричіп.
Коли належить транспортування великогабаритних вантажів великої ваги, варто використовувати напівпричіп-низкорамник. У нього максимально занижений центр ваги, що дозволяє уникнути перекидання і інших проблем при перевезенні негабаритних вантажів (бурильних установок, сталевих конструкцій, дорожньої і будівельної техніки).
Важливо пам’ятати, що напівпричепи з низькою рамою можуть використовуватися виключно на асфальтованому або бетонному покритті. Польові дороги і розмиті дощем грунтові траси просто не для них. Для ускладнених дорожніх умов можна використовувати трал з високою рамою підвищеної «всюдихідності». На додаток до збільшеному кліренсу ви отримуєте посилені гальма і колеса високої прохідності.
Якщо ви займаєтеся сільським господарством, промисловістю, будівництвом, якщо керуєте великим транспортним парком, питання вибору «правильного» напівпричепа надзвичайно важливі. Як правило, якісна продукція зарубіжних заводів обходиться вкрай дорого, при цьому говорити про нормальну адаптації техніки до вітчизняних доріг в більшості випадків не доводиться.
Вибираючи напівпричепи Транс-Авто-Д, ви отримуєте найкраще співвідношення вартості і технічних характеристик. При цьому така техніка спеціально створюється з урахуванням наших дорожніх, кліматичних і погодних реалій.
Чому вам варто вибрати пропозицію від надійною і перевіреною часом компанії «Транс-Авто-Д»? Виробник ретельно підходить до кожного аспекту, забезпечуючи:
• підбір кращого сировини і витратних матеріалів (тільки високоміцні сталі і стійкі до морозів сальник, прокладки);
• кращі методики металообробки на найсучаснішому обладнанні;
• жорсткий контроль кожного етапу зборки, технологічна дисципліна;
• використання якісної фарби порошкового типу;
• застосування елементів з нержавіючої сталі і оцинкованого металу;
• тестування якості металу дефектоскопами, перевірка на міцність на випробувальних стендах.
Замовте доступні напівпричепи у надійного постачальника – і ви отримаєте універсальний транспортний засіб, який повністю адаптовано до українських реалій.
Особливо важку і великогабаритну будівельну техніку або нестандартні вантажі, у вигляді енергетичного та промислового обладнання неможливо перевезти на звичайному вантажному автомобілі або магістральної фурі. Для переміщення негабаритних вантажів використовуються автопоїзда, до складу яких входять потужні тягачі та спеціальні низькорамні або високорамние напівпричепи. При цьому, їх конструкція і експлуатаційні можливості можуть відрізнятися, в залежності від виробничих завдань, які вирішує автотранспортне підприємство.
Придбати трейлери, найбільш затребуваних в Україні видів, завжди є можливість в компанії Транс-Авто Д, що пропонує техніку власного виробництва:
Напівпричепи, що випускаються в Україні компанією ТАД виділяються:
Великий модельний ряд компанії ТАД дозволяє задовольнити потреби виробничого або транспортного підприємства будь-якого профілю. При цьому, власний сервісний центр і безпроблемний доступ до будь-яких запчастинах дозволяє виробникові піклуватися про техніку і після її продажу.