Трали для негабаритних та важких вантажів

Українська виробничо-транспортна компанія Транс-Авто-Д є виробником спеціальних тралів для перевезення негабаритних вантажів. Модельний ряд напівпричепів, що випускаються під брендом TAD, дозволяє задовольнити будь-які потреби конкретного автопідприємства, що займається транспортуванням специфічних вантажів, сільськогосподарської техніки, промисловості. Але, перш, варто познайомитися з основними видами тралів для перевезення негабаритів.

Презентація компанії Транс-Авто-Д

Загальна класифікація тралів

За своєю конструкцією, все трали для перевезення негабариту діляться на низькорамні і моделі з високою рамою. Велика частина проектованих і випускаються напівпричепів представлена ​​низькорамними моделями. Вельми низьке розташування вантажної платформи дозволяє знизити центр ваги перевезеного великогабаритного промоборудованія, будівельних або дорожніх машин. Це можуть бути турбіни, трансформатори, екскаватори, грейдери, катки і так далі.
Однак, малий кліренс не дозволяє використовувати Низькорамний трал на пересіченій місцевості, сільських і грунтових дорогах. В цьому випадку, застосовується високорамную конструкцію зі збільшеним дорожнім просвітом, яка може мати посилену підвіску, всюдихідну високопрофільні гуму і гальмівну систему в морозостійкому виконанні.
Все низько- і високорамние конструкції можуть випускатися:

  • в традиційному виконанні, які передбачають заїзд ззаду;
  • з переднім заїздом, для транспортування важко керованої і особливо важкої техніки;
  • з розсовує платформою.

Крім цього, кожен вид цієї спецтехніки відрізняється деякими особливостями конструкції, які спрощують перевезення негабаритів.

Напівпричіп з заїздом ззаду

У початковому варіанті, традиційні трали для негабаритів створювалися для навантаження об’ємного промоборудованія за допомогою кранів. Але, зі збільшенням потужності і, відповідно, маси сельскохоз- і будтехніки, виникла і необхідність в її транспортуванні на значні відстані. Самостійне переміщення колісних тракторів або комбайнів, з огляду на нецільову експлуатацію підвіски і двигуна, важко було назвати економічно виправданим заходом. Тому, напівпричепи стали оснащувати відкидними трапами, що мають гідравлічний або механічний привід, що істотно спрощувало навантаження самохідних машин.
Справжньою революцією, в еволюційному розвитку платформ з низькою рамою, стала поява в 1953 році повертати (керованих) осей для негабаритних напівпричепів, створених компанією з Нідерландів Nooteboom. Саме класична схема, з заднім в’їздом, була використана в моделях Trailer, наділених низькою рамою, полунізкорамних тралах Jumbo і високорамних напівпричепах Mega, що випускаються під брендом TAD.

Відео

Українська спецтехніка цього типу виділяється:

  • рамами, виконаними зі спеціальної конструкційної, стали;
  • вузлами з нержавійки;
  • комплектуючими імпортного виробництва, що включають електронну начинку, осі і систему гальмування;
  • рифленням поверхні вантажної платформи, а також спеціальними заглибленнями під колеса перевезених машин, що забезпечують їх стійкість;
  • рифленими апарелями, які спрощують заїзд;
  • варіативністю осей і підвіски, можливість присутності поворотних осей.

В процесі виробництва напівпричепів, здійснюється постійний контроль якості, що включає і повну дефектоскопію відповідальних вузлів.

Трал з переднім заїздом

Якщо апарель традиційного трала може стати непереборною перешкодою для багатьох видом машин, то напівпричіп з швидко від’єднується тягачем, відсікає гусаком і системою зниження рівня передньої частини платформи дозволяє без проблем вантажити важку і габаритну техніку в обмеженому просторі будмайданчиків. Саме низькорамні трали з заїздом спереду можна успішно для транспортування більшості видів будівельної гусеничної і важкої колісної техніки.
В каталозі виробничо-транспортного підприємства Транс-Авто-Д такі напівпричепи представлені моделями Classic і TUR, здатними перевозити вантажі, масою від 20 до 70 тонн.

Відео

Напівпричепи розсувні

Потрібно відзначити, що при незмінній довжині вантажної платформи традиційного трала, його можливості, при транспортуванні негабаритів, можуть бути істотно обмежені. Тому, якщо автотранспортне підприємство обслуговує кілька будівельних і виробничих компаній, вимушена утримувати кілька низькорамних напівпричепів різної довжини. Рішенням проблеми може стати придбання трала з розсувними платформою, здатного замінити кілька разноразмерних моделей.
Телескопічна платформа може розсуватися, з фіксованим кроком, до вельми значної довжини. Фіксація секції в розсунутому стані забезпечується надійними пневматичними замками. Довжину платформи можна змінювати під розміри неподільних вантажів, попереджаючи, таким чином, їх осьові зміщення, при транспортуванні. Крім довгомірних конструкцій, на повністю розсунутому платформі можна перевезти і відразу кілька одиниць техніки або, наприклад, пару модульних побутівок.
Компанія Транс-Авто-Д випускає високорамние телескопічні трейлери, моделі Telescop, здатні подовжуватися з 20 до 56 метрів, перевозячи, при цьому, вантаж, масою до 60 тонн.

Навантаження техніки на трал

Зворотний дзвінок
Введіть свій номер телефону і незабаром наш менеджер зв'яжется з Вами