Ремонт гальмівної системи напівпричепів

Ремонт гальмівної системи напівпричепів

Повністю навантажений автопоїзд, в складі якого присутній низькорамний трал, має споряджену масу в 60-100 тонн. Керувати такою вагою досить складно, особливо при затяжних спусках або в непростих дорожніх ситуаціях.
Необхідно постійно гасити інерцію маси, тому до якості гальмівної системи напівпричепів пред’являються досить серйозні вимоги. Тут просто необхідні дуже потужні гальма, конструкція яких може бути досить складною.
Напівпричепи і трали, які виготовляються на виробничих потужностях компанії ТрансАвтоД, комплектуються сучасною гальмівною системою, що складається з декількох основних складових. У ній застосовуються стандартні барабанні і колодкові системи гальмування, до яких додатково підключений запасний пневмоконтур.
Крім того, система включає гальма для стоянки і аварійних ситуацій, оснащується енергетичними акумуляторами пружинного типу, а також сучасними електромодуля ABS і EBS. Якщо при перевірці спостерігаються найменші несправності будь-якого з вищевказаних елементів, напівпричіп на маршрут не вийде до повного усунення проблеми.

Основні проблеми та несправності

Що може вказувати на можливі проблеми і несправності, пов’язані з проблемами в роботі гальмівної системи? Водії зі стажем відразу ж вкажуть на кілька нюансів, серед яких:

  • зростання гальмівного шляху;
  • проблеми із заносами напівпричепа в сторони;
  • жорсткий хід педалі гальма або її провали;
  • сторонні стуки і гул;
  • перегрів гальмівних барабанів;
  • стирання і зношування покришок (часто – нерівномірний).

Основними причинами несправностей і проблем в роботі гальмівної системи стає нерегулярне обслуговування і природний знос основних елементів, вузлів і механізмів. Зносу піддаються як безпосередньо накладки, колодки, супорта і маточини, так і пневматичні трубопроводи, електронні блоки та інші компоненти.
Для нормального функціонування техніки необхідно проводити регулярне техобслуговування, діагностику, заміну і плановий ремонт. Це дозволяє знизити до мінімуму ймовірність відмови гальмівної системи, яка часто стає основною причиною ДТП і пошкодженням цінного вантажу.
Важлива правильна діагностика пневмопідвіски, а також ходової частини, для чого може знадобитися повне розбирання окремих елементів, проведення дефектовка з визначенням ступеня зносу або існуючих механічних пошкоджень.

Якісний ремонт від професіоналів

Фахівці компанії ТАД володіють великим досвідом і мають всі необхідні інструменти для проведення якісної діагностики і ремонту гальмівної системи напівпричепа, платформи або низькорамного трала.
Якісний ремонт від професіоналів може включати в себе заміну таких компонентів, як:

  • гальмівні барабани;
  • гальмівні колодки;
  • розжимний кулак (цілком або по окремих елементах);
  • елементи супортів;
  • підшипник маточини;
  • вузли пневмопроводки;
  • енергетичних акумуляторів;
  • воздухокамер і так далі.

Барабани і колодки завжди змінюються парами на одній осі – це необхідно для одночасного спрацьовування гальма колесами. Фрикційні накладки вимагають заміни при досягненні позначки критичного зносу, яка встановлюється заводом виробником.
При запланованому обслуговуванні або ремонті гальмівної системи також може знадобитися і супутній ремонт пневмосистеми, який ви також можете замовити в сервісному центрі компанії ТрансАвтоД.

Зворотний дзвінок
Введіть свій номер телефону і незабаром наш менеджер зв'яжется з Вами