Ми стартували на повну! 💪
Наша команда бере участь у міжнародній виставці Bauma 2025 у Мюнхені — найбільшій світовій події в галузі будівельної техніки та інновацій.
📍 Запрошуємо всіх друзів та партнерів відвідати наш стенд FN 722/12, де ми презентуємо новий причіп — TAD PRO.
Слідкуйте за нами — буде ще цікавіше!
#Bauma2025 #TAD #TADPRO #виставка #трейлери #причепи #інновації #Мюнхен







Команда TAD бере участь у міжнародній виставці IAA в Ганновері — одній із найважливіших світових подій в автомобільній індустрії. Це особливо важливо для нас, оскільки це наша перша виставка за кордоном, де ми представлені як учасники з власною продукцією. Ми демонструємо три наших #причепи, включаючи новинку — важкий 8-осьовий причіп #TAD Titan із вантажопідйомністю понад 110 тон, який викликає найбільший інтерес серед відвідувачів. І це не дивно, адже техніку такого рівня виготовляє лише кілька компаній у Європі.
Ми розуміємо, що це лише перші кроки на довгому і непростому шляху до освоєння нових ринків. Легко не буде, але ми готові до викликів. Позитивні відгуки відвідувачів про високу якість наших причепів надають нам впевненості та натхнення рухатися вперед.
Запрошуємо всіх, хто перебуває в Ганновері, завітати на наш український стенд, підтримати земляків та ознайомитися з нашою продукцією.
Окрема подяка #Федерації роботодавців України за активну участь у цьому заході та #USAID за фінансову підтримку, яка допомогла компенсувати частину витрат на виставку.
Йдемо вперед! Слава Україні! 💪🇺🇦
Рух автопоїздів з негабаритними вантажами визнано небезпечним методом транспортування. Саме тому для здійснення перевезення створюються спеціальні умови: складаються окремі маршрути та видаються певні дозволи.
Нестандартне великовагове обладнання має значну вартість. Різка поломка транспортного засобу — страшний сон водія, адже вона загрожує цілісності коштовного вантажу. Отже, напівпричіп має бути поданий для завантаження в ідеальному технічному стані.
Зважаючи на особливості конструкції та її елементи, з якими найчастіше стаються негаразди, можна стверджувати, що найуразливішими елементами напівпричепа є наступні:
Рами, виконані зі сталі, вирізняються зносостійкістю. Проте через неналежні умови експлуатації на металі можуть утворитися тріщини. Таке стається, наприклад, коли вага вантажу перевищує допустиму норму.
Коли здійснюється діагностування та техобслуговування, автомеханік може прочистити засмічені гідравлічні трубопроводи гальм, замінити мастило та гальмівні колодки. Більшість компаній, котрими використовується трал, не мають змоги самостійно впоратися з полагодженням.
До того ж не можна здійснювати ремонт в непридатних для цього умовах, якщо виявлено тріщини в рамі чи осях, є порушення викривлення платформи чи заклинюють гальмівні циліндри. Для капітального відновлення конструкції слід доставити її до сервісного центру.
В разі винекнення запитань телефонуйте +380671642138, або залишайте заявку на нашій пошті zavod@tad.ua